Hejsan!

Har precis vaknat, kör stenhårt på att vänta tillbaka dygnen nu ;) Det är liite finare väder idag, igår regnade det ju typ hela dagen, nu är det i alla fall uppehåll, och jag tycker mig se lite blått också ;) Fast det blåser och är svinkallt fortfarnde.

Det är en sak jag tänker mycket på, och det är en av anledningarna till varför jag diggar våren. Då har det inte varit varmt än, och 15 grader är rena paradiset, medans efter en sommar med typ topp på 30-40 grader så är det ruskigt kallt. Synd, för hösten är ju en bra årstid, man får komma tbx till skolan och va med kompisar och så :) Men har något att göra om dagarna, och därför tycker jag om skolan ;)

Nej nu ska jag gå upp och äta frukost, inte sitta här hela dagen. Men sen när jag har ätit, då kommer jag tillbaka ;D Haha, nääråå.. Eller ja, sånt som märks ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0