Huvudvärk!!

Aaaj, prövade nyss att gå ner i brygga, och hann inte riktigt med att ta emot mig, så det var mitt stackars huvud som fick ta smällen ;P Men som tur var så hade jag lagt kuddar typ vid huvudet, better safe then sound. Men jag kan faktiskt gå ner  brygga från stående, men jag är liite ovan än ;P Så det blir oftast att armarna inte orkar/hinner med på en gång ;) Men träning ger färdighet väl ;)

Ska i alla fall sova nu snart, lite mer röjning först bara. Kvällen rann liksom ut i sanden när jag började hjäla en tjej med bloggdesign, sedan en till efter det ;) Funderar på att sakta men säkert börja ta betalt på designerna, men ja, det blir så himla krångligt med betalning jue. Vill inte lämna ut kontoummer och sånt grejs direkt ;P Inte adress heller för den delen! Menmen, jag kör gratis än så länge ;) Jag är ju inte sådär extremt erfaren om man säger så ;)

Men ja, nu ska jag sussa, med mitt extremt fettiga hår ;P Sov sött :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0