I Linköping :)

Tjaa! Bloggar lite snabbt nu från Linköping. Vi har varit i Motala under dagen på Vilgots dop, sött :) Men jag tänker inte döpa mina barn om jag får några, GLÖM! Allt snack om Gud får min att kväljas, mitt barn ska själv få välja religion.

Jag gick upp halv sex imorse, efter typ 5 timmars sömn, och vi åkte strax efter sju. Kom till Motala nån gång vid ett-tiden tror jag, och efter dopet och fikat så satte vi oss i bilen igen och drog hit alltså, och nu ska vi sova här, och åka hem igen imorgon. Jag sov på väg hit, det var skönt ;) Men innan var det smal väg tyckte jag, så jag spelade spel på mammas mobil :) Nåt sånt där frågespel ;)

Men ja, nu ska vi grilla, och sen så kommer vi ju hem imorgon, så vi hörs då :) Byeloves!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Cimen

Hej hej! Vilken bra blogg du har! :) Tänkte fråga dig en sak.. Är det du som har gjort din blogg design.? Det är nämligen så att jag försöker att lära mig hur man gör så att bakgrunden och headern som du har blir ett? Har fixat och trixat men det blir inte alltid som det ska. Så om du förmodan har lust och skriva någon snabb kommentar i min blogg där du beskriver lite enkelt hur man gör så att headern och bakgrunden blir ett så är du verkligen guldvärd! :)

2008-08-02 @ 18:19:00
URL: http://cimenhajo.blogg.se/
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

jag ska inte heller döpa mina barn om jag får några, det ska få välja själva när de blir äldre ^^.

2008-08-03 @ 19:49:45
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0