I'm soo sorry!

Scheisse, jag har helt glömt bort att blogga idag! Men jag har inte gjort så mycket heller, jag har bara städat. Nu är hela rummet klart, några småsaker som ska hivas bara, annars är allt rent och snyggt. Sen har jag lagat lite kläder, bäddad ihop fåtöljen och flyttat upp i sängen också, ska sova där uppe nu :) Sitter och titta på oc nu, är inte ens inne på tredje säsongen! Snacka lååångt oc-maraton ;)

Annars så tänkte jag pyssla med designer nu, många som vill ha, få designer att ge ;P Nu är det åtta dagar kvar till NV, och det ska bli sköj :) Pusspeace!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kan man få se en bild på det nystädade rummet så jag kan utbringa "Bra jobbat"!

2008-08-17 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0