Jag är på god väg att bli blotad.

Hejsan! Nu börjar jag få baktankar om att åka med till Gävle och cityfesten, baktankar som kan få mig riktigt död. Men jag har liksom ingen som helst lust att åka ner helt enkelt. Tåget går om en timme, och jag städar, är inte ens nära att börja göra mig iordning och jag har ingen lust att börja. Jag har ingenting att köpa i Gävle, jag vill inte se någon av artisterna, jag börjar bli förkyld och jag har ont i magen, av ingen som helst anledning!
Mitt rum ser skit ut, och jag vill verkligen städa idag, det börjar bli sådär på gränsen till katastrof, och då har jag en stoor vilja att bara röja iordning allt.

Men ja, jag har som sagt en timme på mig att tänka över på, det känns liiite onödigt att betala 100 kr bar för att gå runt och irra i Gävle i någon timme. Det är som att åka på en shoppingresa till New York när du är pank! Trots att det är så himla kul att vara med tjejerna, vi har ju alltid kul tsm. Men just nu är jag bara trött på allt. Jag tror nästan att jag måste ringa och avboka, fyfan.. Snääällla, låt mig leva Hella! ;)

Jaja, jag har precis övertalat mig själv att stanna hemma, för jag vill bli riktigt frisk först. Att gå runt och trängas med fyllon och gävlebor har aldrig stått långt upp på den medicinska listan direkt ;P Så idag kommer jag äntligen bli klar med att städa rummet! :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack så jätte mycket. ha en fin dag

2008-08-07 @ 12:19:42
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0