Je t'aime, la France!

Aaah, la France! Je pense á toi toujours! J'aime tout á toi, et mon amour est trés bien!

Jag fick ett knäpp lite snabbt bara, och jag vill verkligen åka till Frankrike! La belle France, anledningen till varför jag älskar franska. Och det är något jag gör, jag tycker mycket om franska :) Det är ett vackert språk, och det är mer än bara "Merci beaucoup" som många tror, det är en massa onödiga stavelser som man inte uttalar, ord som inte går att uttala, ord man kan kräkas när man försöker uttala som och underbara mummlanden man inte förstår. Men jag gillar det ändå!

Okej, här kommer en skoj grej ;) Nu får ni lämna en kommentar också! Hur tror ni att man uttalar;
Qu'est-ce que c'est?
Skriv hur ni tror man uttalar det! Och inget fusk nu med er som faktiskt vet det, ni får inte skriva nåt, okej? :)

Ja, sen tänkte jag köra lite reklam om min designblogg igen ;D Sorry, men jag vill bli av med designerna!!



Sen har jag några fler på lager också ;) Nu tänkte jag göra en till, en med blixtar :]

Ha det bäst!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

dom är jätte fina :)

jag skulle gärna vilja ha en :)

2008-08-07 @ 22:56:04
URL: http://jhaggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0