Låång dag!

Kom nyss hem från skolan, låång dag! Mest för att vi inte gjorde så mycket, och för att vi hade rast hela dagen. Allvarligt, vi hade rast hela dagen typ! Skooj. Men ja, jag ska väl försöka fixa några designer nu, det blir liksom aldrig av, jag är bara trött ;) Men det löser sig, jag kommer nog vänja mig vid NV rätt snart. På matten idag t ex så hade vi prov, nåt gammalt nationellt på matte A kursen, jag tyckte det var jättelätt. Fast jag gjorde ett slarvfel i slutet, menmen ;)

Jag har även kommit på att jag antagligen måste köpa några fler kollegieblock också. Jag har bara två tomma kvar, och fyra ämnen! Menmen, allt löser sig :) Men ja, nu ska jag skriva ut lite scheman tror jag ;D Ha det!


/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0