Me happy :)

Aaah, jag älskar verkligen att göra bloggdesigner :) Det är härligt att hjälpa folk, och faktiskt bli uppskattad ibland ;) Haha, näärå, nog blir jag uppskattad altid, men det är verkligen skitkul att höra att folk tycker om vad jag gör, skitskoj :) Och det är roligt att göra också! :)

Idag har jag som sagt städat, rensar för fullt, men det finns lite att göra kan man säga ;) Sen har jag varit väldigt duktig, jag har bytt ut trådar i mina, och päronens, persienner, så nu fungerar dom igen ;D De har vart sönder i flera år ;) Sen har jag bakat muffins också, blåbärsmuffins ;) Så jag har haft en väldigt givande dag kan man säga ;)

 

Och ni, gissa vad jag såg på TV idag?! En biotrailer! Fortsättning på alla mumier-filmerna, fortsättningsfilmerna till "The Scopion King"!! Jag har inte riktigt sett alla, jag har närmare bestämt sett två filmer bara, men jag ÄLSKAR dom! Ska kolla på allihop, men jag vet inte ens hur många det finns...! Men iaf, MÅSTE SE!! Jag tror den här är "Mumien 3", men räknar man med "Scorpion King"-filmerna då också eller?? Äsch, jag googlar ;)



Mihii, me längting ;)

Nu ska jag nog roffa en till muffins, innan päronen kommer hem ;) Btw, heter det en muffin eller en muffins?? Det borde ju vara muffin, men ingen säger ju det.. Sen låter det extremt fel också.. Men ja, mot blåbärsmuffinsarna!!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0