Ny design :)

Ja, (amatör)bloggdesignern har gjort en ny design till sig själv :) Jag ville ha något nytt, med en vit bloggsida. Det var det viktigaste ;) Annars blir det så mysko med bildkollage ;) Men vad tycker ni, den gamla eller nya? Vilken är snyggast? :)

 VS.

What else? Jag hjälpte en tjej med hennes bloggdesign, jag håller på att laga mat, ungstekt falukorv, urenkel mat :) Man tar helt enkelt en bit falukorv, skär några jack, lägger i en äppelskiva i varje jack och in med den i ugnen ;D Piece of cake ;) Tänk att här i Sverige säger vi "lätt som en plätt", och i England säger man "en bit tårta".... Språk är en mystisk sak ;) Fast egentligen, låter det så mycket bättre med "easy as a pancake"?? Haha, Elin börjar tänka nu igen ;)

Vet ni en annan sak? Ni ser teckensnittet uppe i headern, nästan exakt så ser det ut när jag skriver för hand :) Speciellt "Elin" däruppe, bara det att jag låter toppen av E:et bli en lång gronk och bli till L:et ;)

Mn nu ska jag gå och vakta så vi får korv och inte kol till middag :) Pusspeace!!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Svar: Tack! :) Det tycker inte jag...haha :p



Fin design! :D

2008-08-21 @ 20:07:10
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0