Nygift! I'm in love with my carpet!! <33

Bonjour! Ja, det blev inget Gävle och Cityfesten för mig, och jag känner mig glad över det ;) Sitter och rensar tidningar på min nya, stora, svarta, runda matta vi köpte på Ikea igår :) Jag ska byta ut mina tidsskriftsamlare (fem st av vit kartong) mot två nya som vi köpte igår med, från ikea då såklart. Så jag måste slänga iväg lite tidningar ;P

KASSETT Tidskriftssamlare 

Jag ska gifta mig med min nya matta btw, och sova på den i resten av mitt liv ^^, Skämt åsido så tycker jag myycket om den, den är stooor!! Förr hade jag bara två småskitar ;P

Sen ska jag faktiskt ta och plöja igenom alla kläder jag har på rummet, sen ska jag rensa på skrivbordet :) Men ha det bäst sötnosar!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0