Nystädat :)

Hejsan! Min mormor skrev och krävde bevis på att jag städat, och jag gör alltid som jag blir tillsagd ;)

Mitt skrivbord

FÖRE


EFTER


FÖRE


EFTER


Traven med böcker ska bort, det är låneböcker ;)

Resten



Jag har ingen före-bild, men ja, sakerna på golvet ska hivas ;) Så där ser du mormor, allt är städat ;D

Har suttit och kollat lite på film nu på kvällen, lagt en ansiktsmask också. Ni kan fortfarande få köpa datorspel för 30 kr btw ;) Anyone? Nu ska jag fortsätta att titta på film :)

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: Mormor

Kanonfint!! Urbra jobbat!! Visst är det skönt.

Sov gott från mormor.

2008-08-17 @ 22:12:53
Postat av: Lisa

jag ligger ett steg för dig med min rosa x-tra penna, bäst du hinner ikapp nu... ;)

2008-08-17 @ 23:02:45
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/
Postat av: Elin (:

Guu va fint det blev :)

Jag blev så sugen på att jag också skulle få det så fint så jag gjorde en liten "snabbis" städning ;)

Men det blev också fint ;).

Jag visste inte att du hade en bärbar dator vad är det för sort? ;)

Jag håller nämligen på att spara till en ;)

2008-08-21 @ 18:11:06
URL: http://elinshistoriskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0