OC <3

Ska sova nu, hoppas innerligt att halsen är bättre tills imorgon :P Annars vet jag inte vad jag gör :P Men i alla fall, jag har bara suttit och tittat på OC ikväll, blandat med Djävulen bär Prada, bra film det ;) Ja, men vi hörs imorgon i alla fall, och vet ni? Detta är det enda sättet jag kan kommunicera på just nu, förutom ett gnäll då och då och några bräckliga ord i pipig och hjälplös röst :( Buhuu!! Men imorgon släpar jag iväg mig till hlöcentralen eller något om det inte blir bättre.
Men jag tror det inte är något sånt, bara någon förkylning eller något som har satt sig i halsen, för jag har opererat bort halsmandlarna, så det kan omöjligen vara halsfluss eller halsböld eller så.

Menmen, istället för at tråka ut er med medicinskt skit så säger jag god natt, och sov gott, så hörs vi imorgon igen :) <3

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Judith

haha1, jag har också sett OC & djävulen bär prada. Fast i förrgår (:

2008-08-20 @ 15:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0