Ormar är coolisch!

Hämtade laptopen och nu sitter jag framför teven och tittar på Animal Planet, det är om ormar just nu. Ormar är så jävla coola djur, de är fantastiska. Så det har inte blivit så mycket designjobb ikväll. Innan det tittade jag på Epic Movie, en sån där usel parodifilm som verkligen inte är rolig, typ som Date Movie, Meet the Spartans och alla Scary Movie-filmerna. Fast de sistnämna kan man ju faktiskt kolla på, de är ju faktiskt möjliga att se på i alla fall.

Men nu ska jag nog titta in på designbloggen i alla fall, jag borde ha fått några beställningar och så. Men ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi imorgon igen. God natt! <3

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0