OS-invigningen

Sitter och tittar på OS-invigningen, skitcoolt måste man faktiskt säga! Nu marcherar alla land in, så det är inte så skoj att titta just nu, så jag passar på att blogga lite ;)

Nu kan jag ju passa på att visa lite bilder från Valbo-shoppingen och Hellas fest vetja!!

  
Min outfit i Valbo ;) Jeans från Only, linne med coolisch rygg från H&M och mitt halsband jag fick från Erika :)

  
Dagens kläd-shopping :) Svart linne med brottarrygg från Gina Tricot och ett långt, ribbat rosa linne från MQ :)

 
De få bilder jag (las Jocke) knäppte på festen.. Hehe, jag snor några från Hella vid tilfälle ;)

Nu ska jag gå och tvätta mina öron, lite gegg i hålen, sedan tbx till OS ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

okej va bra (A) =D!

men är du inne på msn eller ? :)

2008-08-08 @ 17:05:05
URL: http://jhaggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0