Pearl Harbor <3

Jag tittade på Pearl Harbor igår när den gick på fyran. Kärlek på den filmen, den är så j***vla bra! Och så sorglig på slutet också. Och det var en så feg attack det där, av japanerna. Man ville nästan slakta allihop när man tittade. Och hela 2:a värdskriget också, det måste vara det töntigaste kriget i världshistorien!!
Men filmen är bra i alla fall, hitta en enda människa som inte gråter i slutet så gör du det bra.

Annars så tänkte jag ge er den fantastiska historien om mitt hår ;D Med andra ord, jag har haft tråkigt ;)



Facinerande, inte sant? ;D Haha, nej nu ska inte jag tråka ut er mer. Ha en bäst dag!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Pearl harbor är såå bra!

2008-08-31 @ 20:00:42
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0