Picture this :)

Har tittat på Ashley Tisdales nya film, Picture this, ikväll ;) Den var skitsöt, typisk chickflick, totalt orealistisk med ändå supergullig :) Rekommenderar till såna som älskar typ High School Musical, Hairspray och liknande ;) Haha, Malin kanske?? ;D



Klockan är strax efter elva nu, ska titta in på min designblogg och göra lite designer till folk som ville ha :) Och vet ni? En av bloggarna jag designat ligger på mest aktiva-listan! Yeey!! En annan har också legat där, twodiamonds, men jag glömde bort att ha dit en "made by" text som jag annars lägger in.. Jaja, jag har designat den iaf, bara att veta blir man glad av :) Imorgon tänker jag visa shoppingen från Valbo, har liksom inte hunnit idag ;P

Men vi hörs imorgon, efter mina designer kommer jag antagligen gå och lägga mig :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh tack så mke :)!

jag vill ha den blåa :) super snygg

2008-08-07 @ 23:22:59
URL: http://jhaggmark.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag måste skicka från msn så kan du ge mej din :)?eller ska ja ge dig min :)

2008-08-07 @ 23:43:25
URL: http://jhaggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0