Positiv grundinställning!

Det var en bra dag idag :) Kort och härlig, och ridningen sen gick bra den med ;) Positiv dag alltså ;D

Men jag har inte så mycket att säga annars faktiskt. Jag börjar kvart över tio imorgon, slutar två, möjligtvis tidigare. Vi har en diagnos på engelskan, och diagnoser brukar ju inte direkt ta lång tid. Vi skulle tydligen knäppa porträttfoton idag också, och lärarna som sa att de bara skulle vara nåt litet, så de lär sig våra namn. Det är ju för fan skolfotonen man får hem!! Scheisse! Aja, jag såg väl inte alldeles hemsk ut i alla fall, tyr det ;)

Men ja, nu ska jag skriva in lite grejs i min finfina kalender, läsa lite, kanske fixa några designer, sedan ska jag väl sova nån gång med ;) Men vi hörs väl imorgon i alla fall :) <3

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0