Rubrik, som om jag har nån!

Hejsan! Jag kom väl hem från skolan för sisådär en halvtimme sen, har gjort en smoothie och plockat ur diskmaskinen nu innan, roligt att veta ;D

Men ja, imorse cyklade jag till skolan, trots att det regnade, jag tänker inte köra moppe nå mer förrens pappa har servat den lite, jag är noll med motorer, och han servade den senast när vi ställde på den i april nån gång ;P Så jag tar det säkra före det osäkra och håller mig till cykeln faktiskt. Men jag blev inte så blöt ändå, jag hade min keps, så den blev blöt istället, haha!
Men det har varit en bra dag idag, vi har haft svenska, biologi/naturkunskap (typ samma lika), matte, engelska och historia, och det har varit rätt skoj alltihopa. Sen skiter jag att köpafler kollegieblock, jag kör kemi och biologi/naturvetenskap i samma. För tydligen så har alla naturkunskap, det är kärnämne, men biologi är typ exakt som naturkunskap, fast bara det att biologin är ännu lite bredare och ligger på en mer avancerad nivå.

Annars då? Ja, imorgon ska jag cykla med Hella till skolan. Jag ska från och med nu börja ta betalt för att beställa bloggdesigner, eller om man vill säkra en utlottningsdesign också. Imorgon slutar vi tidigare också, tio i två, sweet! Vi har nämligen ingen kemi :D

En annan sak som vi fick vet idag är att vi har sweet-måndagar! Varannan måndag labbar vi, och varannan måndag har vi hål, och dom lektionerna ligger direkt på morgonen! Eller inte riktigt, för först har vi en timme datakunskap, nio till tio. Snacka torsk!! Så nu på måndag har vi en timmes datakunskap, och sen en tre timmars rast. Hur schysst är det liksom!! Menmen, jag antar väl att det är sånt man måste leva med. Så kan man ju luncha på stan eller nåt sånt, man hinner väl hem med antar jag.

Okej, men nu ska jag inte ta upp er dyrbara tid längre, ha en fortsatt trevlig dag :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0