Sex and the City, I love that one!!!

Jag tycker synd om de 13 pers som pallrat sig in på min sida utan ett enda ord på hela dagen :) Så här kommer en update på vad som hänt ;)

Så, när klockan närmade sig två började jag med lasagnen, bättre för tidigt än för sent, och höll på med den i ungefär två timmar, när den blev klar så åt vi den. Sen satt jag och lekte med photoshop, har laddat hem vääldigt roliga penslar man kan ha mycket skoj med ;) Sen kom det lite folk, och det blev fika :)

Mitt i fikat dök Hella och Linkie upp, dumma jag hade glömt bort att de skulle komma, men de kom i alla fall, vi bestämde det när jag fräste lök till lasagnen ;D Malin kom med, lite senare, men vi hann titta på Picture This med Ashley Tisdale, sen kom Malin, hon bestämde lite böcker hon ska köpa av mig, och sen tittade vi på the one and only, Sex and the City - the movie. Malin var tyvärr tvungen att åka mitt i alltihop, men vi andra tittade klart, och nu har Linkie och Hella också åkt, så nu måste jag bara städa bort lite på rummet, sjukt hur stökigt det kan bli av en två timmar lång (och extremt djävelusiskt bra) film!!

Och jag har livräddaren för er som inte kan ta er till en bio, eller inte vill vänta på att den släpps på dvd, http://show-links.tv/movies/65152/Sex_and_the_City_Movie. Ni kan tack mig senare. I och för sig är det vääldigt små bildskärmar, men det är bra bild faktiskt :) Och de laddar rätt snabbt, det är fyra delar :)


Och för er som har sett den, VARFÖR har Carrie en fågel i håret?!!?

Godnatt, sov sött och vi hörs imorgon :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: lotta

tack men kan du hjälpa mig att klistra in en ny header ? adda mig på msn [email protected]

2008-08-17 @ 14:14:20
URL: http://baralotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0