Shoppingen från Ikea :)

Hej! Tar ett litet uppehåll från OC-maratonet och visar äntligen shoppingen från Ikea, ledsen att det tog sån tid ;D

 
Först har vi mattan, min stora svarta älskade matta som jag ska gifta mig med :) Sen två kuddar (kudde och kuddöverdrag var för sig) och en filt, dessa ska pimpa upp min fåtölj ;) Som jag just nu sover i.. Jaja ;D

  
Två tidsskriftssamlare och en svart lampa (Elin goes all-black ;D) Lampan har jag saknat länge, äntligen har jag lite ljus vid min spegel! ;) Sen två skålar och en mugg som agerar pennhållare ;) Allt till min nya "skrivbordslook" ;P Eller nåt sånt ja... Men ja, jag har sudden i den lilla skålen och just nu hårspännen/hårsnoddar i den stora :)


Min personliga absoluta totala favorit! Självhäftande dekor som jag kommer slamma upp någonstans på väggen, som en stor svart blomgrej som kringlar uppför min vägg! Snacka grymt!! Och det bästa är att de kostade 149 :- för fyra stycken "sidor", men dom där kostade 25 :-!! Det var bara tre blad, så jag hittade dom i fyndhörnan!! Fatta, 125 spänn billigare för att en sida saknas!! Det var slut ute i affären också, vilket gjorde fyndet perfekt ;)

Men nu måste jag återgå till OC, Marissa och Ryan har gjort slut för att det där svinet Oliver ljuger! Jag lovar, jag ska slita nacken av skiten!! AARGGHHH!!!

Som sagt, serier plockar fram det värsta ur folk ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

NILSSON!

dags för att börja klura på en ny design till min blogg, om du vill hjälpa mig alltså? (a)

tänkte mig en ny nu till hösten :)

berättar mer på msn när du är inne! :D

2008-08-11 @ 21:13:55
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad bra! :D ja, ofc ;) jag delar med mig av mitt bruna som jag har och du fixar min design :D skitbra ;) haha! har du lust att hjälpa mig ikväll, om du orkar? (a) logga in på msn i sånna fall :D NV, NV, NV! :D

tack förresten, och sverige är jättekallt ;o hahaha ;D

2008-08-11 @ 21:34:28
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0