Tävla om en bloggdesign :)

God margon!! Visst är det en underbar dag idag? Aaah. Solen är ute, fåglarna kvittrar och life is good! Jag är mer än halvvägs igenom den sista av mina låneböcker, ska nog ta en liten promenad och lämna tillbaka dom böckerna senare idag :)

Fast då måste jag ju iofs byta om.. Och jag som har blivit kär i min gamla mysiga rosa pyjamasskjurta från 90-talet. Översta knappen har dock lossnat, så det blir en sexy urringning med ;D Men den effekten försvinner med det ljusrosa sidentyget och de små söta teddy-björnarna faktiskt ;D

Vet ni vad jag skule vilja? Jag skulle vilja att jag var kreaktiv. Typ att kunna sjunga, spela nåt instrument, kunna rita, eller sy eller nåt! Och faktiskt ha ett intresse för det också ;P Jag antar att mina bloggdesigner hamnar nånstans därikring, men ändå! På tal om bloggdesigner, jag har en skiitsnygg som jag ska lotta ut senare idag, ni kanske vill vara med och vinna den? ;)



Klicka på bilden för att vara med att tävla ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

BÖRJA SPELA OBOE!! ;)

2008-08-21 @ 17:16:05
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0