First day of gymnasiet ;)

Första dagen på gymnasiet är över, och den var rätt skoj :) Jag gillar redan klassen också. Fast jag är inte längst längre.. Men ja, det började bra, och det blir nog bara bättre. Inte sådär extremt jobbigt schema ändå heller. Vi har matte 4 ggr i veckan, språk tre ggr vardera, svenska, franska och engelska. Historia 3 ggr/veckan, kemi 3 ggr/veckan, biologi 3 ggr/veckan, och så vidare.
Sen att jag har ett nedre skåp är ju bara rent förargeligt. Vem faan ger en superlång människa ett skåp vid MARKEN?! Det är bara ren ondska. Det är skiiiiitlångt ner till marken jue!
Något som dock är positivt är att vi fick en varsin karta över hela skolan, så vi behöver inte vara så lost ;)

Men ja, nu tänker jag leka lite med bloggdesigner, sen ska jag iväg och rida senare, weii!! Trots att typ alla har slutat. Urg på er! Men Bella går kvar i alla fall. Men ja, jag vet inte, men gymnasiet känns bättre än högstadiet på något sätt. Man träffar alla man känner, man kan typ stanna och prata med vem som helst, det känns himla sweet :) Det känns vänligare på något sätt :)



Jag kommer i alla fall att trivas tror jag :)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

vilken tur att båda vi överlevde då :) <333

2008-08-25 @ 13:47:25
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0