Brist på pojkvänner.

"ftagolapOCjst  så hacr mittagnetbor söertotalt!!!"

Det ni ser däruppe är när jag försöker skriva "Bara för att jag kollar på OC så har mitt tagnentbord dampat sönder totalt!!!"
Vilket innebär att mitt tagnentbord dampar sönder totalt när jag försöker blogga och titta på OC samtidigt! Vilket är min ursäkt för ännu usel update. Men det finns i alla fall en ny design, det är ju framsteg!

Sen tänkte jag deppa ner er totalt, och gå waaay in på mitt privatliv, men när man ser OC, då fan vill man ha en pojke i sitt liv! Men jag funkar inte så bra med killar, ni borde väl veta hur det är? Man kan inte prata, det bir bara väääldigt varmt i rummet (och tomatrött i fejan) och det bara skiter sig. Vilket är en anledning till varför jag inte vill bi ihoptussad med någon, vilket min match-maker kompis vill ;)
Sen är jag, tro det eller ej, rätt blyg faktiskt. Sen är jag totalt osocial, hallå, gissa varför jag bloggar! För jag får beröm för att lyckas skriva om ett liv jag faktiskt inte har ;) Men jag klagar inte, jag älskar mitt event-lösa liv, jag lär mig saker! Om franska revoltionen, franska verbböjningar och att Edvin och Johan är extremt dryga och kommer antagligen vara det i resterande tre år av skolgång i Bollnäs, men som sagt, jag klagar inte!

Men blablabla, om någon vet nån hemsida eller nåt där man kan typ specialtllverka sin kille, let me know ;) För irl funkar de inte för mig! Vilket är synd, tänk om man själv skulle kunna hitta sin Ryan Attwood! Eller om man tänker mer som mig, DEFINITIVT Seth Cohen. Om han var verklig skulle jag vara SÅÅÅ kär i honom :]

 
Me likeee!! :) Kom igen, det gör du med ;)

Eftersom mitt tagnentbord verkar vara snällt igen så tänker jag posta inlägget, hänga ut min brist på pojkvänner, men hoppas att någon tipsar mig om någon hemsida ;) Ha det bäst gullungar, och allvarligt, vet du någon hemsida, tveka inte att kontakta mig ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

me like too! har du alla OC avsnitt nu ?

2008-08-12 @ 16:11:06
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0