Datorspel, någon?

Hej, ledsen för att jag inte blogga typ alls igår, jag glömde bort! Så går det när man bestämmer sig för att kolla på alla OC-avsnitt som någonsin gjorts ;P Men som kompensation så blir detta inlägg skiitlångt ;)

Igår tittade jag typ bara på OC, och städade, duktiga jag :) Har dock kommit på att jag måste göra något med mina älskade väskor.. Vad vet jag inte än ;P Men jag måste hitta nåt ställe att ha dom på, så mycket vet jag i alla fall. Sen fick jag och Jens nåt fnatt och åkte iväg och spelade minigolf :) Det gick väldigt bra om jag får säga det själv, jag förlorade BARA med 29 slag! Jag gick runt på 85 slag... Ja, jag SUGER på golf ;) Men det gör inget, för jag ska spela med Jennifer och Lina också, och så kommer jag sopa banan med dom ;) Så slipper jag bjuda på glass (a) ;D
Men jag gjorde en suuperkort vlogg igår på banan, bär jag visar Jens som kommer ner i hålet på tredje slaget (det tog min 5-6 slag ;P)



Ja, som sagt.. Kort..

Men ja... Gissa vad mammi hittade i soffan för någon dag sedan?

 

Ett par örhängen! Rättare sagt MINA gamla örhängen, som har varit borta i några år.. Hehe ;) Jag har saknat dom :)

Så, jag är i slutfasen av min rensning, vilket innebär en jävla massa saker jag inte vill ha. Men då frågar jag er, fast ingen antagligen kommer svara, vill någon av er köpa (för vääldigt lite pengar må tilläggas) några datorspel?

  • The Sims (1) Superstar
  • The Sims (1) On Holiday
  • Harry Potter och De vises sten (ettan)
  • Harry Potter och hemligheternas kammare (tvåan)
  • Tävlingar på Rosemond Hill (nåt gammalt hästspel)

För kanske 30 kr/st? Snääälla? ;)

Sen så kör jag lite reklam med att säga att det kommer finnas några nya designer, väldigt snart också, på http://rosamoped.blogg.se :)


Men ha det bäst så hörs vi senare, tänkte visa alla mina nya saker från Ikea, har ju fortfarande inte gjort det.. Men så går det när man ska städa ;)

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0