Mina rosa skor :) <3

Imorse fick jag och Jens ett varsitt mail från mamma. Vi är såå duktiga på att kommunicera, vi skickar mail till varandra ;D Näärå, men det stod om mammis lilla önskemål om nästa vecka (hon fyller år på lördag, och det gör Madonna med, snacka status ;)). Jag och Jens ska stå för all mat nästa vecka, lunch och middag. Det blir skoj ;D Jag har valt ut middagar redan, kompicerade grejer vettni ;)

Fast minussidan på mammas lilla önskemål var, hör och häpna, frukost SENAST nio!!!! HJÄLP MIIG!!!! Det kommer ju gå skiitbra det ;P Men ja, hon har en poäng i att vända på dygnen igen, men kom igen!! NIO?! Herregud. I alla fall så sitter jag och tittar på OC nu, kärlek till serien!! <3 Sen har jag redan läst ut två av böckerna jag lånade på bibblan igår, men det är faktiskt lättlästa ungdomsböcker som tar max en timme att ta sig igenom!! Något annat helt fantastiskt är att jag gick hemifrån, ner på ICA, och tillbaka i mina söta rosa ballerinas och fick inte ett dugg ont i fötterna! Så jag ska ha dom i skolan, och sen är de ingådda, och blir mina fina nya NV-skor som kommer rocka arslet av alla!! Jag kommer att bo i dom :)



Imorgon kommer mormor och Arne hit och ska fira mamma, och jag och Jens har slitit rövarna av oss med att baka. Jens tar all ära för bullarna, trots att jag gjorde degen, han bara bakade ut dom. Jag gjorde i alla fall hallomgrottor, och NEJ det är inte någon grotta med hallon i, utan en söt liten kaka med en klick hallonsylt, som smakar himmelsk. Det kanske blir mina NV-kakor?

Nog tjat om mina NV-saker nu, som lustigt nog är rosa allihop, rosa penna (GO LISA!!), rosa pennfodral och fina blanka rosa skor <3 Men ja, det finns en anledning till att jag heter rosasvart, eller hur? Men i alla fall, nu ska jag återgå till OC igen, från en kärlek till en annan :)



Och jag vet att mina skor är enorma, mina fötter ska kunna få plats i dom!! Plus att dedär är 42:or, och de enda 42:or jag äger också :P Resten är "bara" 41 ;D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

NV FFS!!!!!!!!! inget annat här inte!

dessutom köpte jag rosa skärp igår!!!! och massa andra rosa saker! NV, NV, NV!



heja storlek 41 (y)

hahhahahah ;D

2008-08-14 @ 22:26:09
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0