v 34 utan godis! :)

Nu ligger det sju nya designer på designbloggen, bara så ni vet ;) Jag kommer nog börja ta betalt för designerna väldigt snart också, det är ju bra, för mig i alla fall :) Lite extra inkomst är väl aldrig negativt eller? ;)


Mammi och pappi är borta ikväll, de är nere i parken på nån 60-tals-fest.. Och innan det är de hemma hos nån gubbe med dubbelnamn tror jag. Mina päron känner bara folk med dubbelnamn, det blir väääldigt förvirrande när man ska försöka komma på vem dom menar ibland ;)

tal om namn, vet ni vad jag ska göra ikväll? Jo, mitt nagellack börjar flagna, så jag tänker måla om naglarna, de blir nog svarta :) Fast först ska jag nog poppa lite popcorn ;)

Och vet ni en annan sak? Det här är min 34 vecka utan godis!! Och NEJ, popcorn är inte alls godis!! Det är mitt egna lilla godisförbud, så jag får faktiskt äta chips och popcorn. Fast jag äter nästan aldrig chips ändå, och de enda popcornen jag äter är de jag poppat själv, i rapsolja. Det är inte alls särskilt onyttigt, bara ruskigt gott :)

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

skibra! bara en heeeeel klass :D



hm, men ah, rosa är bra iaf! ;D

2008-08-23 @ 20:44:55
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0