Vita naglar :)

Gomorron! Har nyss vaknat och är skapligt trött bara. Jag tror nästan att jag är lite småsjuk... Äsch då, det blir sånt som märks senare under dagen. Nu ska jag kolla designbloggen en liten snabbis bara, svara på kommentarer och så, sen ska jag återgå till OC, snart säsongsavslutning och väääldigt spännande, eftersom jag vet hur säsongen avslutas! Eller ja, inte 100%, men jag vet ungefär.. :)

Vet ni? Jag målade naglarna igår. Och klippte av dom, det sved. Speciellt tumnaglarna, de va så långa!! Men ja, det var längesen jag hade korta, så jag antar väl att jag inte hade något val.. Nu babblar jag bara ;)

 

De blev vita ;) Det ser lite småmysko ut, mest annorlunda, men det blev snyggt :) De tkr jag iaf ;)

Men ja, det var allt jag hade och säga.. God morgon, ha en bra dag, och jag tycker synd om Malin som började skolan igår!! Pusslove!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0