Bildspecial :]



1. Ja, min lilla julklappskulle :) 2. Foundation 3. Örhängen (hjärtan från päronen, ros från Linkie och rund från Hella) 4. Ljus från Malin 5. En söt Hello Kitty-klocka från Jens 6. Strumpbyxor 7. Ett halsband 8. Ett sött armband 9. Mysiga lakan 10. En kortplånbok 11. Galgar, och ett löfte om en garderob i bastun! 12. Söta underlägg


Jaa, lite bilder från igår och idag. Jag hade mest mitt gröna fodral, men det blev lite svettigt, så jag bytte ;) Den där klänningen är en gammal sak jag köpte för många herrans år sedan med Erika i Gävle. Clara var väl gårdagens lyckligaste i alla fall, man kommer ju ihåg hur mycket man älskade julafton när man var liten. Men vår läskiga tomtemask alltså! Jag minns det som mina barndomars mardrömmar, dendär läskiga masken i vardagsrumsfönstret. Fyfaan! Men ni skulle ha sett hennes miner när hon öppnade sina paket. Hon fick dockor och böcker och allt möjligt smått och gott, och hennes min när hon öppnade vår klänning, då minns man varför man köper paker alltså!

Nu ska jag titta på Good Luck Chuck med Jens, ha det bäst!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0