Elin är biff, som vanligt ;)

Hejsan! Fan, nu missar jag ju Ugly Betty! Aja, får kolla in reprisen på fredag ;)
Jag känner mig på topp idag! Det går bra i skolan, historian löste sig ändå, och det har blivit några härliga skratt idag :) På svenskan idag påbörjades sago-redovisningarna, och tja, vad kan man säga? Edvin och Axel i klänning, Anton som rödluvan och Susanna som lilla sjöjungfrun lockar måånga skratt ;D Imorgon är det upp till bevis för Bockarna Bruse ;) Vi (läs jag) ska fixa fram riktigt schysst rekvisita ;)

Efter skolan var det gym som vanligt... Här hemma har jag fixat och ätit lite, knåpat ihop ett julerbjudande på min designblogg och duschat. Nu ikväll ska jag skriva manus till vår dockteater till historiaredovisninen, tänkte jobba lite på designboggen om jag har tid, och bara pyssla lite på internet.


Produktiv historia ;)

Förresten så fick jag hem ett kontantkort från comviq idag på posten. Jag tror det är ngt reklamgrejs bara, men det är pengar på det ;D Tänker göra slut på dom och slänga kortet sen.. Ngn annan som också har fått det? För man blir lite förvirrad: "Här får du ett gratis kontantkort laddat med 99kr!!"... ;)



Update! Jo, "Här får du ett gratis kontantkort laddat med 99kr!!". Jo, gratis my ass! Läste det finstilta; "Du får extra pengar när du LADDAR ditt kort". Dooh, där rök lite gratis sms-pengar ;P

Kommentarer
Postat av: linnea

jäävlaar vilka brudar aha (a)

2008-12-09 @ 19:57:56
Postat av: linnea

jäävlaar vilka brudar aha (a)

2008-12-09 @ 19:58:21
Postat av: linnea

jäävlaar vilka brudar aha (a)

2008-12-09 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0