!!!

Nej fyfan, snart slår jag ihjäl något! Historian är inte rolig! Plus att jag har franskaglosor till imorgon som jag inte ens tittat igenom. Det känns nästan lite stressigt! Men bara nästan. Jag tänker sitta i datorsalen imorgon under lunchrasten, jag kan sitta kvar lite efter skolan, jag har hela kvällen imorgon på mig, och eftersom jag antagligen dissar tranan så får jag hela fredagen till plugg också. Sen har jag två beställda designer, och en massa utlottade som ska ut, och jag ska göra nya också. Jag ska dra vinnare i presentkortstävlingen också... Sen är det kemiprov på måndag som jag ska plugga till, det är innebandyturnering på tisdag som jag måste försöka hitta utrustning och liknande till, jag är lättirriterad och min brorsa är på god väg att bli totalslaktat. Och på det ska jag hinna med att äta mat och vara hälsosam också, jag ska hinna sova, städa, köpa julklappar, julstöka i hemmet, jobba matte, läsa en engelskabok, lära mig populationsekonomi, ta hand om två söta små möss, inte somna på svenskan, inte slå ihjäl någon på engelskan, orka med franskan, komma i tid, vakna tidigt, hålla uppe blodsockernivån och bara överleva. Och jag har precis insett att jag inte mår bra. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0