Imorgon dör jag!

Ska till och sova nu, ligger i sängen och bloggar från mobilen. Skolan idag var väl som den alltid är, inget specc hände. Eller jo, vi hade kemiprov och på franskan fick vi fika. Jobbigt värre ;) Provet gick nog bra, några slarvfel man kommer på direkt efteråt sådär, men annars kändes det bra. På ridningen hade jag SötShannon, och efter jul kommer jag sluta rida honom så mycket tror jag. Det går liksom inte framåt på bara en häst, så jag ska testa runt lite. Fast på torsdag är det hoppning, då vill jag gärna ha honom ;D Imorgon är det innebandyturnering, därav rubriken. Jag tänker göra allt i min makt för att fylla upp det där målet, det lovar jag!! Och därför måste jag sova nu, det är bra att vara utvilad ;) god natt, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0