In her shoes

Dagen har varit vääldigt produktiv. Sitter och tittar på In Her Shoes nu, den är ju så bra! Väntar på lite popcorn också, så det blir gott ;)

Annars idag har jag inte gjort så mycket, vilket gör det rätt patetiskt att blogga.... Menmen ;) Nåt ska man väl skriva ;DIgår var jag hos Linkie, där Malinoo också var. Vi tittade på film och hade det trevligt :) Malin åkte väl hem vid ett ngn gång, och jag sov över. Imorse väcktes vi tidigt (de skulle iväg åt nåt håll), så jag åkte hem och sov ännu mer ;)

Imorgon ska jag hem till mormor, och sen är det skola igen. Hallelujah! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, jag vann din design vit vinter :) och jag undrar (e nybörjare :P) hur ska jag få den?

2008-12-07 @ 10:45:05
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0