Innebandyturnering, ingen big deal ;)

Fyfan vad bra vi var!!! Och jag dog inte! Trots att jag drog på mig ett saftigt blåmärke och ett slicat finger. Men jag räddade ändå nästan alla mål, så det känns bra! Vi vann två matcher och förlorade två, och totalt släppte jag in fem mål, men räddade några fler :) Vi var snygga som tusan också, speciellt Håkan som var vår maskot, med lila clownhår och sina trummor ;)

Efter turneringen (vi åkte ut i gruppspelen) fick jag skjuts hem med mami, och när jag kom hem blev det strömavbrott. Det var mysigt att gå runt i en timme i totalmörker, och tända lite ljus och så :) Sedan har jag bara tagit det lugnt, jag har stressat så de senaste veckorna så det var skönt att bara slappna av :) Men ja, nu blir det skola imorgon, och gymmet med Linkie efter det, kanske något julklappsinköp innan det. Så det är väl slapparlektioner imorgon (förhoppningsvis), slapparlektioner på torsdag och hoppning på kvällen, och avslutning på fredag. I helgen ska det bli bus med flicksen, det ser jag fram emot :D

Nu ska jag ta igen lite sömn, det blir det också rätt lite av nuförtiden ;) God natt! <3


Dagen i bilder. nv08 är bääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0