Julgran!

Imorse vaknade jag av mamma, hon ville att jag skulle gå ut i skogen och hitta en julgran. Så några minuter senare stod jag i hallen med täckbyxor och jacka och skulle ut i skogen med pappa och Jens. Vi åkte ut i skogen, och gick runt ett bra tag och letade. Det var såndär "skarsnö" också, och det var inte roligt att gå i heller ;) Men vi hittade en duglig, lite gles, men den duger. Sen åkte vi hem, och jag har städat och plockar lite i hemmet hela dagen. Har suttit nu ett tag och hjälp Jänsa med hans religionsuppsats, och garvat lite åt hans formuleringar ;)

Jag ska strax iväg till Malinoo på tjejkväll också :D Mitt humör är på topp, och jag har en tomteluva. Så det kommer bli en toppenkväll, det känner jag på mig :D Imorgon är det julklappsbyte och pulkaåkning, så det blir asskoj det med! Sen ska vi väl klä vår gran också. Så nu ligger en helg med film och skratt framför mig. Och ja, nu blir jag nästan sen, ha det bääst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0