Julkänslan är på topp!

Hejsan, nu är det onsdag! Imorse hade vi vår sagoredovisning, det gick så bra det kan gå med Bockarna Bruse. Jag hittade en söt mössa när jag letade efter rekvisita, jag blev lite kär :D
Annars har det varit skola som vanligt. Vi fick veta hur det gick på biologiprovet, och trots inte bästa resultat är jag konstigt nog nöjd. Jag stressade mig igenom de viktigaste frågorna för att hinna svara, det är klart att det inte kan gå perfekt då. Men jag är nöjd :)

Engelskan imorgon är jag lite mer orolig för, men inte så värst ändå. Jag kan prata engelska, och Anneli lyssnar ändå inte. Jag och Anton var visst inte så duktig på det här med tider och så... Det blir lite stressigt när det inte blir så mycket arbete ;D Men det kommer gå bra ändå :)



Jag och min historiegrupp har fått vår historiaredovisning uppskjuten tills på tisdag, och vi klagar inte. Vi ska komponera ihop en dockteater, och det kommer bli asbra!
Sen har julkänslan börjat kicka in också, ska ner på stan imorgon en snabbis efter skolan och köpa julklappar. Btw, cykla inte när det är tösnö! Man dör, jag lovar!

En annan sak jag tycker är lite kul är att Håkan, vår mattelärare, ska försöka få mig att bryta mitt godisförbud. Lycka till säger jag bara ;D Vad mer då? NV08 kan äta upp en hel låda med skumtomtar på en lektion, jag ska tydligen vara med i vårt lag till Torsbergs innebandyturnering och det är gott med saffransbullar. Och nu ska jag gå och lägga mig, jag har inte sovit på läänge ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0