julklappsen är klara!

Hejsan! Ojojoj vad jag har varit upptagen idag! Och jag har faktiskt gjort saker hela dagen också! Först var jag i skolan, det är man väl alltid. Där hände väl inget speciellt, bara det att vi hade lite längre raster idag, det bara blev så ;) Efter många goda skratt (det blir liksom många skratt på en dag), så slutade vi tre, och jag begav mig ner på stan föratt hitta mina tre sista julklappar, och det gjorde jag också. Sprang in i Hella och Malino också, och fick skjuts med Malin hem, jobbigt läge ;D

Sen har jag varit duktig och släpat med Linkiedink ner på gymmet också! Vi gymmade i typ en timme, trots att vi inte körde alltför hårt idag, men det är ju snart lov! Då får man tjocka sig lite ;) Sen nu på kvällningen så har jag slagit in julklappar, och nu är jag klar med dom, så det känns kanon! Och nu ska jag gå och lägga mig, för jag är lite trött ^^, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0