KALLT!

Nu sitter jag i min säng och huttrar, fyfan vad kallt allt ska vara! Tänkte ta itu med lite läxor och designer strax. Men först tänkte jag uppdatera lite om dagen ;) Det började med jobb om antikens Grekland, sedan ver det biologi. Vi kollade på en såndär uråldrig ljudfilm som Hugo skötte riktigt proffsigt ;) Sen var det matte, sen var det engelska. Vi fick en varsin bok vi ska läsa, jag valde Liftarens Guide till Galaxen, den är ju så grymt rolig! Fast ja, egentligen står jag uppskriven på en annan bok, det såg Axel till ;)

Sen var det histroriaredovisning, det gick väl bra :) Och sedan gick jag ner på stan för att köpa musmat och julklappar. Sen var jag tvungen att gå hem, och det är därför jag fryser ihjäl nu. ;P

Men nu jävlar ska jag bli varm, om jag så ska elda upp någonting! Okej, ha det bra, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0