Nu är julafton slut :)

God jul, igen ;) Tänkte slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag somnar. Det har blivit film och mat och presentöppning som tusan, och det har varit en riktigt trevlig julafton. Jag har fått några smycken, lakan (jättemjuka och mysiga), en mugg, foundationen jag önskade mig, lite annat krimskrams och en Hello Kittyklocka ;) Bilder kommer imorgon ;) Det var ju himla roligt att titta på när de andra öppnade paket också. Jag och Jens köpte en urgullig babyrosa prinsessklänning till min 4-åriga kusin, det kan man kalla nostalgi! Hon ville sova i den ;) Sen att se när folk blir glada är ju alltid trevligt :) Imorgon blir det att sitta barnvakt åt lilltjejen medans de äldre åker skidor. Senare på lovet måste jag åka iväg och shoppa någonstans med, det var så längesen! Jag fick i födelsedagspresent en biokväll och övernattning i Gävle av Stina, det måste jag ta ut snart! Sen bara allmänt att köpa kläder vill jag göra. Men först vill jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0