Nyklippt!

Nu är jag nyklippt och fräch, och imorgon väntar Gävle med världens bästa Linkie! Jag är halvrik i alla fall, så jag tänker verkligen shoppa! Och det skulle tydligen inte vara sådär töntigt kallt heller, bara någon minusgrad! När jag cyklade till frissan imorse (eller ja, klockan ett...) så frös mitt hår och blev till is, och det var inte ens fuktigt! Sen satt jag där i typ 40 minuter, sen var det bara att trampa hem igen. Det blev mest topparna, så det är lite kortare, och luggen klipptes lite småsnett och rätt mycket kortare, det är skitsnyggt! Sen växer min lugg som ogräs också, så den sticker väl i ögonen om några dagar ändå ;D

Våglockarna som man ser lite här och var är ett litet experiment med min plattång, jag har tyvärr lite för kort hår för att locka snyggt ;)

Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, fixat lite lunch, tittat på lite Ugly Betty, the usual. Och nu måste jag tyvärr trotsa kylan och hitta ut i garaget för att hämta mat (vår frys får inte plats i huset), om jag inte vill svälta ikväll. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin du blev

2008-12-30 @ 19:59:50
Postat av: Att ha det gott

Det var jag som tyckte det

2008-12-30 @ 20:00:29
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0