Önskelista :]

God jul! Hur mår vi en sånhär vacker snöig julafton? Har ni snö förresten? Här i Bollnäs finns det snö, härlig snö :)


Jaa. Nu är ju frågan hur smart det är att lägga ut en önskelista på julaftonen, men skitsamma ;D Jag tycker om photoshop :]

Ja, förresten, har jag berättat den ens? Vi (läs jag) funderar på att göra om vår bastu till min egna garderob :) I alla fall en temporär garderob, tills jag flyttar hemifrån. Vi har en bastu, men den används endast som förråd. Dessutom är den alldeles för liten för att användas också... Nu ska jag börja göra mig iordning inför dagens julgäster också. Det blir mitt gröna fodral från Gina Tricot till julklänning. Jag kör enkelt ;)

Men ja, ha en fortsatt bra julafton, och idag eller imorgon kanske det blir favorit i repris, och en vlogg med presentation av julklapparna :) Haha, vi får väl se ;) Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0