Shopping i Gävle

Idag var jag alltså i Gävle med Linkie, det var mysigt, men kallt som attans. Hennes shopping var lite snål, två linnen (som jag tvingade på henne!). Min shopping var lite saftigare, två klänningar, en till vardags och min nya kärlek till nyår och fest, en härlig, välbehövlig kofta, en söt rosa topp utan rygg, som blir bra med ett basic linne under, eller till sommaren över bikinin bara. Sen blev det en rosa BH (som syns litegrann på bilderna) och en ögonbrynspenna.


Den snygga grå klänningen har jag varit himla förälskad i ett tag nu, sen jag såg den för första gången faktiskt. Den är lite kort, men wtf ;) Jag ska inte ha den med bara ben ändå! Så ja, hela kalaset gick på typ 800 kr, inte illa pinkat va?

Men nu när jag har shoppat nya kläder så fick dom ju inte plats på de galgar jag samlat ihop, så det blir väl att åka på ngt budgetställe snart och hitta nya. Men annars så är jag himla glas just nu, trots att jag fryser som ett as! Aja, slänger väl ut en dagens outfit strax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0