Sista veckan nu, pepp pepp!

Hejsan! Ska precis till och sova, men tänkte uppdatera lite om vad som händer i veckan först. Imorgon händer inget speciellt, mer än att det är sista måndagsridningen för terminen. Sen har vi ju kemiprov också ja, det hade jag nästan glömt ;) På tisdag är det heldag innebandyturnering, så håll tummarna för att jag står i vägen för bolljävlarna ;) Någon gång i veckan tänker jag handla klart ALLA julklappar, det har jag bestämt. Sen på fredag är det avslutning också, shieet!! Redan jullov! Tiden har gått grymt snabbt!

Idag har jag suttit med designer hela dagen faktiskt. Eller jaa, jag har tittat lite på film och så också. Men annars har det varit bara designer :) Nu tänkte jag läsa igenom kemin en sista gång, sedan sussa sött :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annaa

haha fredag? jag slutar på torsdag ;D

2008-12-14 @ 23:19:54
URL: http://unimportent.blogg.se/
Postat av: jennie

härligt att shoppa julklappar! själv är jag klar med det (förvånandsvärt nog). annars så brukar jag alltid panikhandla sista dagen innan jul ;p



tänkte förövrigt höra om du har lust att hjälpa mig med min bloggdesign? min blogg är (och har alltid vart) en ganska sorglig syn... annars kanske jag kan få köpa någon schysst design? :)



ha det bra!

2008-12-15 @ 19:54:21
URL: http://jhasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0