tacoos!

Hejsan! Ooh, idag har det varit en häärlig dag :) Jag har nästan bara tagit det lungt, städat lite och jag ska strax börja med maten, det blir tacos :) Igår kom min morfar hem hit, han kom direkt från julfirandet med släkten nedåt i landet, och lämnade av lite julklappar från dom :] Jag orkar dock inte koppla in kameran i datorn och visa bilder än, men det var ett parfymkit från Replay, med parfym, bodylotion och duschgel och ett ursött halsband som min kusin gjort, hon är duktig på sånt.

Imorgon är det måndag, då tänkte jag börja leva igen efter julen. Jag ska iväg och klippa mig då, klockan ett, tänkte bara trimma topparna lite. Jag har ju fått så långt hår (har inte klippt mig sedan typ skolstarten), och jag trivs i det. Jag kan sätta upp håret, det har jag nästan aldrig kunnat gjort förr! På tisdag kanske jag ska ner till Gävle med Linnea, vilket känns toppen! Lite fynd på mellandagsrean gör ingen olycklig! Jag vill hitta kläder, det var så längesen jag köpte någonting åt mig själv. Örhängen vill jag också gärna ha.

Och förresten, vet ni hur arg jag är på mitt mobilspel just nu? Det är ett skoj golfspel, sånt där som passar på en stor buisness-telefon, men för att få fyra stjärnor på nogrannhet så måste jag skjuta en hole-in-one. Det är OMÖJLIGT! Jävla bajsspel! Menmen, förr eller senare ska jag besegra det där spelet, vänta ni bara ;)

Ha det sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0