Tisdag :)

Hejsan! Har precis ätit lite mat och städat en bur ;) Tänkte sätta mig med kemin strax.
Idag hade vi TVÅ håltimmar! Snacka härligt! På första satt jag och min grupp och jobbade med historian, och sista hålet låg sist på dagen, så då fick vi åka hem lite tidigare :) Jag åkte hem, fikade lite och drog ner till gymmet med Linkie :)

Idag på idrotten hade vi innebandy, jag stod i mål (lite träning inför tisdag), och en sak kan jag säga direkt. Det lunkar INTE gott i målvaktskläderna! Sen får man asont i knäna med! Menmen, det är skoj i alla fall :) Man behöver inte springa, och man ser matchen från första parkett ;) Mer då? På matten läste Håkan en saga, på franskan fick vi läxa och... Ja... Det var väl det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0