Ny koftbolerogrej

Hejsan! Jag mår bättre idag, och är uppe ur sängen. Jag har varit nere på stan en sväng och bytt lite julklappar också. Jag fick ett par legging och en t-shirt av mammi som inte riktigt var min stil. Så istället köpte jag med mig en liten, svart bolerokoftagrej som var urgullig :)



Nu sitter jag och lyssnar lite på musik och knappar runt på internet. Ikväll blir det antagligen filmmys med chipsen vi har i skåpet, och som jag inte öppnat än :) Jag är duktig! Oc hvet ni en annan sak? Det här är slutspurten på mitt godisförbud, ett år på tordsag, det ni! Jag har hållt mitt nyårslöfte (första gången) och bara ätit popcorn och chips. Det märks i plånboken kan jag säga, jag har sparat nästan 1000 spänn! Som jag har spenderat på bensin och skor istället ;)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0