Mihii!

Hejsan! Sitter med historiaarbete nu, skiten måste ju bli klart snart... Tidigare idag har jag varit i skolan och uppe på stallet. Vi hade hoppning idag, jag hade Shannon och det var skitkul! Han gick jättefint!

Annars har jag varit i skolan som sagt. Alltid lika trevligt ;) På biologin fick vi räkna djur, på datorkunskapen lekte vi i word, på kemin lekte vi med formler, på matten lekte vi med funktioner, på franskan lekte vi i språkstudion och på svenskan gjorde vi inte så mycket ;P

Imorgon har vi innebandy på idrotten, då kommer mina fantastiskt dåliga målvaktsskills att sättas på prov. Jag är duktig på att undvika bollar, men just som målis är det inte bra ;)
Efter skolan ska jag ner och shoppa klappar, lika bra att bli klar med det också ;P Sen har vi historiaredovisning också, så det får väl gå som det går ;)

fredag är det Lucia och lite halv programdag för nv, och special för nv08 är luciaglitter i håret ;) Sen ska treorna "ta hand" om oss, så det känns ju bara liiiite sådär... Men det blir nog skitkul ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0