Sista ridningen :'(

Hejsan! Hur är det? Jag mår så himla bra idag, jag är på ett himla gott ställe just nu :) Skolan har varit härlig, trots att Andreas, Edvin och Axel mobbade mig lite extra. Ridningen var så perfekt, ett fantastiskt slut på våra Mia-dagar, och fyfan vad jag kommer att sakna henne! Hon är himla bra.

Ja, i skolan hade vi först information om inriktningar och meritkurser och så, och jag blir ju inte ett piss klokare. Här väljer man NV för att få bredaste utbildningen, och sen måste man ändå skräddarsy programmet efter vad man vill bli sen! Puckon ;P Menmen! På matten gick brandlarmet, så vi var tvungen att springa ut i kylan. Jävla HR (dom är på Torsberg ibland) som ska rengöra spisar! Sen dog resten av tomtarna i vår julberättelse, och sen var det engelska. Hehe, sitta i en stol i någon timme och läsa Cosmopolitan ;D Sen var det franska, historia, kemi och sen slut.

Imorgon är det julshow, sen lite mys med världens bästa klass, sen jullov :) Och i helgen blir det mys med tjejerna, nästa vecka blir det mys på allt, och sen är det ett mys lov också! Sen, överambitiös (och antagligen totalt uttråkad) som jag är funderar jag på att läsa klart hela matte A, så jag kan börja med B-boken efter jul. Men vi får se, jag kanske sover istället ;)



ridningen idag hade vi hoppning, och jag hade Skorka, hon är jättegullig! Det var så himla kul, men ändå synd. Våran ridlärare sedan måånga år ska sluta, och det känns ju så tråkigt. Vi har utvecklats så mycket med henne, och både jag och Jennifer kommer sakna ihjäl oss. Men vi får antagligen ha Gaby, och hon är ju också himla bra. Så ja, det blir nog bra ändå! Nu ska jag jobba lite med designer, sedan soova :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför va HR hos er?

2008-12-18 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0