juljulstrålandejul

Hejsan gullpluttar! Aaah, nu känns livet härligt. Jag har haft den bästa helgen på länge, och allt känns toppen. Igår drog jag alltså hm till Malin, där Hella också var. Vi gjorde pizza, tittade på Narnia - Prins Caspian och hade det trevligt. Sen gick jag och Hella hem hit och sov, och vaknade runt tio imorse. Vi tittade Liar Liar och åt frukost innan vi gick ner till pulkabacken ;D Där mötte vi Linkie, och hade det väldigt roligt, trots att det var lite kallt ;D

Sen gick vi ehm till mig igen, och Malin kom efter ett tag också. Vi bytte julklappar och åt kladdkaka, och lekte lite charader också :) När sällskapet hade åkt hem så fixade vi med vår julgran också, och den är inte vacker ;D Den är ika tjock uppe som den är tunn nere, och det fattas lite grenar här och var ;) Menmen, den får duga :] Det är inte så roligt att leta gran ute i skogen faktiskt ;D

Tittade nyss på ett avsnitt med bästa Heroes också, säsongsavslutning. Det är så töntigt bra, trots att alla är så töntigt elaka just nu! Menmen, det ska ju vara provocerande så ;) Men nu ska jag sova, jag är lite trött :) Godnattis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0