för julstämningen!

Hejsan! Hur mår ni? Jag mår toppen, allt känns underbart nu vid jul tycker jag :) NV har börjat komma i rätt julanda, på kemin fanns t. ex en söt liten julgran med vattenmolekyler i ;) Ja, från en massa plugg igårkväll till teori, julshopping och pannkakoridag.
Skolan flöt på som vanligt, men upptäckten av att jag måste ligga på golvet under bort tapetserade med tuggummi känns ju skapligt bra. Vi har ju sagor på svenskan, och vi har då bockarna Bruse. Så jag är troll, och ska ligga under bron. Hurra ;P
Imorse var vi på föreläsning också, det var intressant. Det är ju internationell Aids-dag, och det är ju en himla tragisk sjukdom.

Efter skolan var det bara att trava iväg till stallet och ha teori. Vi pratade hoppning, och nästa vecka har vi hoppning. Så det kommer ju bli askul, alltid lika roligt på Shannon ;D Sen drog jag och mammi iväg till Rusta/Jysk och köpte lite roliga saker, typ nya julkulor och sånt. Vi träffade på en gammal typ granne också, han var väldigt chockad över hur lång jag var! Men jar är väl inte så lång? Haha ;D

Imorgon har vi svenskaredovisning, på onsdag har vi historiaredovisning och på torsdag har vi engelskaredovisning (då jävlar Anton!! ;D). Sen ska jag köpa julklapar också, får dra ner på stan efter skolan och hitta ngt. Och ja, till helgen ska vi hem till mormor också, och på fredag tänker jag försöka organisera en tjejkväll, kom jag på helt spontant här ;) Så tja, det blir lite fullt upp nu i veckan. Sen ska jag ju gymma också, jag är ju biff! Vilket jag för övrigt påpekade på svenskan. Alla skrattade... ;)



Nu kommer vi i Julstämning med "The 12 pains of christmas" ;D


Nej, nu ska jag sitta lite med historian, sen soova! Godnatt! <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0