Lov!

Ja, nu är det lov! Häärligt, inte sant? Nu sitter jag och äter lite gurka, fast den tog precis slut.. Tänkte istället poppa lite popcorn och sätta mig och titta på en bra film, sova och arbeta med designer imorgon. Jag borde göra det idag, men jag har ju fått lov! Det måste ju firas ;)

Idag var det alltså julshow, bra sång och musik och dans och så, men jag tycker ändå att showerna på Gärdet var bättre, det var mer humor i dom. Menmen, sommarshowen ska tydligen vara himla massa bättre i alla fall ;) Sen efter det var det fika, med lite Sunes Jul också ;) Sen gick jag hem, för då hade vi lov! Sen var jag nere på stan en sväng med Linkiedink också, alltid lika trevligt! Sen har jag bara tagit det lugnt, tittat lite på Becoming Jane (filmen om Jane Austen), och fyfaaan vad bra den var! Den går rätt i topp över romantiska filmer, med Titanic, the Notebook och några till :) SE DEN!

Och ja, nu ska jag titta på film, härligt! :D Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0